De Opel Calibra V6 DTM van Ninco is net als de Alfa ook een oud Slotzolder model en er wordt dus ook al een paar jaar mee geraced. De Ninco NC-1 motor maakt de auto makkelijk in de omgang en ook deze auto heeft een volledige Slot-It achterkant . Door de lengte en het feit dat de auto aan de lage kant is zorgt ervoor dat je ook met dit model heerlijk kunt glijden en driften.
De orginele achtervleugel is inmiddels noodgedwongen vervangen omdat de vorige na een uitstapje is gesneuveld.
Motor : Ninco NC-1
Banden : Slot-It P4 (19x10)
Slot-It achteras en velgen.
RBP laprecord left lane : 8.559 sec
RBP laprecord right lane : 8.707 sec
zaterdag 3 oktober 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Ninco en slot-it is wat mij betreft de ideale combinatie :).
Vooral het digitale aspect van slot-it straks toegepast op Ninco lijkt me geweldig.
Je zou ook de voorassen en velgen nog kunnen doen ?
Een reactie posten